wtorek, 3 lutego 2015

minął miesiąc :)

Minął miesiąc od pierwszego postu...i nadal tu jestem :)
Muszę się jeszcze sporo nauczyć, ale myślę, że przygoda
z blogowaniem będzie trwać. Jest tu - w tym blogowym wirtualnym świecie - tyle fajnych i życzliwych ludzi, tyle zabaw i wyzwań, które motywują człowieka do działania...nie spodziewałam się, że to wszystko mnie tak wciągnie :) 

 

Dzisiaj u dziadków znalazłam mój stary notesik ( jeszcze ze szkolnych lat), w którym zapisywałam różnego rodzaju cytaty, myśli, przysłowia.. fajna sprawa :)
Zrobiłam mu oczywiście zdjęcia.. w towarzystwie serca z papierowej wikliny, które podarowałam dziadkom. 







Napiszę Wam jeden z moich ulubionych cytacików:

"Miłość na oko łagodna w istocie bywa jak pantera głodna i chociaż ślepa, drogi przyjacielu, najkrótszą drogą podąża do celu " W. Szekspir 
 
To na tyle dziś, wracam do pracy nad pojemnikami na kawę i herbatę :)

Pozdrawiam gorąco!!

1 komentarz:

Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze :)