poniedziałek, 9 marca 2015

koszyki w kwiatki

Witam wszystkich poniedziałkowo :)

Jak tam weekend minął?  Pokażę Wam co udało mi się (albo nie udało) wytworzyć ;)) Papierowa wiklina - mój wróg, he he :) Ciągle mi krzywo wychodzi plecenie, ale dalej plotę te rurki...A ten koszyk to wyszedł nawet prosto, dopiero jak go pomalowałam to się skrzywił...za dużo farby na raz??? Hmmm
 No i to zakończenie - masakra :(  
Znowu coś pokręciłam ;)

Tą samą serwetką co kosz potraktowałam też malutką łubiankę :) 


A tutaj razem :




"Sztuka jest wieczną wiosną. Sztuka jest ciepłym wiatrem, od którego śniegi topnieją."  Konstanty Ildefons Gałczyński

To na tyle dzisiaj :)  Jeszcze na koniec piękna róża, jaką dostałam wczoraj....a jak pachnie :)) 

"Każdy no­wy dzień jest kwiatem
Który zak­wi­ta w naszych rękach
Tam gdzie się kocha, nig­dy nie za­pada noc.
Ser­ce to cząstka człowieka,
                  Które tęskni, kocha i czeka." 
A. Mickiewicz

Buziaki !! 

4 komentarze:

  1. łubianka mi się bardzo podoba w takiej ozdobionej wersji :) masz super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jest tak źle Olu. Koszyczek wygląda uroczo a delikatny wzorek sprawia że wygląda lekko i wiosennie. Łubianeczka też śliczna i pasuje do kompletu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki maja swoj urok, taki romantyczny :) Ja sie na pleceniu absolutnie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze :)