poniedziałek, 8 czerwca 2015

zakładka

 Hej :)
Jak długi weekend minął?? Mam nadzieję, że bardzo przyjemnie :) 
Mój synuś już ma się dobrze :) Pogoda też dla niego lepsza, bo zrobiło się trochę chłodniej, więc może biegać i się bawić po podwórku  ..
A ja zapragnęłam mieć zakładkę do książek - do tej pory zaznaczałam sobie czymkolwiek, co mi pod rękę wpadło ;)
 Nie kupowałam sobie specjalnych zakładek do ozdobienia, po prostu wycięłam kawałek tektury. A co tam ;)) Pomalowałam białą farbą i z jednej strony przykleiłam serwetkę, a z drugiej kawałki bardzo starej książki do nauki chemii  - znalezionej gdzieś na strychu u dziadków ;) Zakładka zrobiła się troszkę grubsza i sztywniejsza. Polakierowałam oraz dowiązałam sznureczek i koraliczki.
 Myślę, że niedługo zrobię sobie drugą, bo często czytam dwie książki na raz ...





Dobrego tygodnia życzę :) 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Śliczna i oryginalna zakładka:) Uwielbiam motywy z motylami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna zakładka! i bardzo pomysłowa, dziękuję za wizytę na moim blogu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem która strona podoba mi się bardziej też wciskam co popadnie jako zakładkę -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna zakładka, dodatkowo własnoręcznie zrobiona - super! :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze :)