poniedziałek, 23 maja 2016

obrazek decoupage

Hej :)
Słonko świeci, piękna pogoda i czego chcieć więcej? No ja bym chciała, żeby mój urwis był zdrowy, a nie właśnie wziął i postanowił się rozchorować... Ale mam nadzieję, że szybko mu przejdzie :)
Wrzucam zdjęcia obrazka, tak z ciekawości zrobionego na blejtramie. Nakleiłam serwetkę metodą decoupage, a brzegi ozdobiłam przyklejając zgniecioną serwetkę, którą po wyschnięciu pomalowałam na czarno i poprzecierałam złotą farbą.  




Pozdrowienia :)
 


 

9 komentarzy:

  1. Współczuję chorego dziecka w taką piękną pogodę, niech szybko wraca do zdrówka :)
    A obraz wyszedł bardzo ładnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek wyszedł świetnie:) Dużo zdrówka dla dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka pognieciona i przyklejona serwetka daje ciekawy efekt. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada jak malowane akwarelami! piekne!
    http://claudia665.blogspot.com
    zapraszam do siebie, tez kocham sztuke :D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne wykonanie! tak trzymać =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obrazek, a ramka przepiękna! Zapraszam w wolnej chwili do mnie: https://www.fryzomania.pl/category/nozyczki-fryzjerskie
    Może znajdziesz coś przydatnego dla siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze :)